Іс-шаралар

Қымбатты студенттер!

Біз 2021 жылдың көктемгі семестріне академиялық ұтқырлыққа өтінімдерді қабылдау кезеңінің басталғаны туралы қуана хабарлаймыз.

Мына қадамдарды орындауларыңызды сұраймыз:
1. Университетті таңдау. Олардың санын, пәндерінің тізімін тексеру. Эдвайзермен осы университеттердің қайсыбірі КАЗГЮУ-дағы оқу бағдарламаңызға сәйкес келетіні жөнінде ақылдасу.
2. Ата-аналарыңызға хабарлау.
3. Сауалнаманы толтыру және барлық қажетті құжаттарды жинау.
4. Сұрақтарыңыз туындаған жағдайда, mobility@kazguu.kz поштасына Халықаралық ынтымақтастық бөліміне хабарласуыңызды сұраймыз.

Төменде 2021 жылдың көктемгі семестріне әріптес-университеттердің тізімі ұсынылған, бұл университеттерде Erasmus + стипендиясын алуға мүмкіндігіңіз бар: GPA 3.0 және жоғары, B2 ағылшын тілі деңгейі, керемет мотивация; ай сайынғы стипендия (айына 600-800 еуро). Барлық мамандықтардың студенттері қатыса алады; университеттердің веб-сайттарын және олардың оқу бағдарламаларын тексеріңіз.

1. Еуропалық Гуманитарлық Университеті (European Humanities University) –1 студент.

2. Кордоба Университеті, Испания – 1 студент

3. Дунайварош Университеті, Мажарстан – 2 студент

Төменде 2021 жылдың көктемгі семестріне әріптес университеттердің тізімі ұсынылған. Барлық студенттер қатыса алады, бірақ шығындарын (жолақысы, қонақүй шығындары, визалық алым, сақтандыру, тамақтану және жеке шығындары) өздері өтейді:

Ресей:
ЭЖМ ҒЗУ құқық факультеті – 5 студент;
Испания
Хаэн Университеті (University of Jaen), Хаэн – Аударма ісі, Бизнес және Басқару – 5 студент.
Германия:
Рейн-Вааль Университеті (Rhein Waal Hochschule), Клеве қ. – Құқық (2 студент);
Хоф Университеті (Hof University), Хоф – Бизнес және Басқару, IT (3 не одан да көп студент)
Виадрина Еуропалық Университеті (European University Viadrina), Франкфурт (Одер) – Экономика (2 студент);
Чех Республикасы:
Мендель Университет (Mendel University), Брно – Халықаралық құқық, Экономика, Туризм – 3-4 студент;
Карлов университетінің заң факультеті, Прага – Құқық – 1 студент (онлайн);
Италия:
Болонья Университеті (Bologna University), Болонья – Халықаралық құқық – 1-2 студент;
Грузия
Шота Руставели атындағы Батуми мемлекеттік университеті (Batumi Shota Rustaveli State University) – Туризм, Психология – 2 студент;

Өлшемшартқа сәйкестік: университетке байланысты, бірақ жалпы алғанда 2-3-курс студенттері,
GPA – 2,5, ағылшын тілі деңгейі – B2.
Өтінімдерді қабылдаудың соңғы күні: 2020 жылғы 21 қазан.
Толтырылған құжаттарды қағаз және электрондық түрінде 222-кабинетке тапсыруларыңызды сұраймыз. Халықаралық ынтымақтастық бөліміне құжаттарды тапсыру үшін алдын ала мына сілтеме бойынша жазылу керек:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eia6msWOt7P5aKDlJMfo0xr2Go2ZfgUemn2jCqNKpfc/edit#gid=0 .
Халықаралық ынтымақтастық бөліміне құжаттарды тапсырған соң академиялық ұтқырлыққа конкурсқа қатысу туралы өтінішті мерзімнің аяқталуына дейін сілтеме бойынша ЦОН-ның сайтында тіркеу қажет.

Төменде қажетті құжаттардың тізімі ұсынылған:
— студенттің өтініші (нысан бойынша) – міндетті түрде Декан қол қою керек (нысаны қоса беріледі);
— ҚР азаматының сауалнамасы (нысаны қоса беріледі);
— 2 фотосурет 3х4 см.
— Академиялық ұтқырлық бағдарламасына қатысуға ата-ананың рұқсаты (конкурсқа қатысу үшін көшірмесі болады, түпнұсқасын іріктелгеннен кейін әкелу керек) (нысаны қоса беріледі);
— Транскрипт екі тілде – ЦОН-нан алу.
— Жеке куәлік және паспорттың көшірмесі.
— Еркін нысанда екі ұсыным хаты – қазіргі оқытушыларынан немесе сізді жақсы танитын оқытушылардан – өткен семестрден, ғылыми жетекшілер және т.б.
— ЦОН-ға өтініш (нысаны қоса беріледі);
— республикалық не халықаралық деңгейдегі іс-шараға қатысу үшін алынған, таңдалған оқу бағыты бойынша грамоталар, сертификаттар, дипломдар көшірмесі (болған жағдайда);
— келесі тұлғалар санатына жататындығы туралы фактіні растайтын құжаттың түпнұсқасы: отбасы құрамы туралы құжат, көп балалы отбасынан шыққанын растау үшін, баланың ата-анасының жоқ екенін растайтын құжаттың көшірмесі (жетім балалар және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға жататын студенттердің санаты үшін), студенттің мүгедектігін растайтын құжат.

2020 жылдың күзгі семестріне іріктелген және ұтқырлықтың ауыстырғанын растаған студенттер 2021 жылдың көктемгі семестріне конкурстан автоматтық түрде өтеді.

Ескертпе: коронавирустың таралуына (COVID-19) байланысты ағымдағы ахуал нашарлаған жағдайда және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің тиісті өкімдері негізінде 2021 жылдың көктемгі семестріне академиялық ұтқырлықтың тоқталу қаупі бар.

Анкета гражданина Республики Казахстан, выезжающего на обучение за рубеж

Форма согласия родителей

Заявление студента по форме

Заявление в ЦОН

Барлық іс-шаралар

Жаңалықтар

“Туризм” мамандығының студенттері жасаған тур өте ерекше болды. Студенттерімізге мұндай тамаша мүмкіндікті КАЗГЮУ-да құрылған Туризм орталығы ұсынды.

Орталықта студенттер оқу барысында алған білімдерін іс-шаралар, тарихи турлар және саяхаттар ұйымдастыру арқылы сәтті қолдана алады.

Сапар тур қатысушыларының жадында ұзақ сақталатын жарқын эмоцияға, тауларды бағындыруға, қызықты интерактивке толы болды, студенттер Бурабайдың қысқы ертегісіне еніп, ондағы Лапландияға барып, қарлы төбешіктеден сырғанап, коньки тепті, сондай-ақ ойындар ойнап, гитарамен ән айтып, Бурабай бағыттары бойынша экскурсиялар жасады.

Сапардың қаншалықты сәтті болғанын видео-шолудан көріңіз.

Ал әзірше, Бурабайда 2021 жылдың 13-14 наурызында өтетін келесі турға қатысуға дайындалыңыз, онда сіз кетіп бара жатқан қысқы және келе жатқан көктемгі демалыстың энергиясымен қуаттана аласыз!

Турға қатысуға өтінімді http://bit.ly/borovoe2021
сілтемесі бойынша қалдырыңыз.

Біз сізбен міндетті түрде хабарласамыз.

ШЕШІМ
«Жыртқыш басылымдар мәселесін қалай шешуге болады?» вебинар нәтижесіне орай
1.03.2021

Жыртқыш басылымның құбылысы академиялық салада күрделі мәселеге айналуда. Бұл ғылым мен зерттеулердің сапасын төмендетеді, зерттеушілерді жолдарынан тайдырады, университеттердің рейтингіне әсер етеді және ғылыми зерттеулер мен инновацияларға қатысты мемлекеттік саясатқа зиян тигізеді. Жыртқыш басылымдар мәселесі Қазақстанда және басқа ТМД елдерінде күн өткен сайын өткір болып отыр. Scientometrics журналында 2021 жылы ақпанында жарияланған «Scopus-тағы жыртқыш басылымдар: елдер арасындағы айырмашылықтар» мақаласына сәйкес, Қазақстан 2015-2017 жылдары Scopus индексіне сәйкес жыртқыш басылымдарындың ең көп үлесі бар елдердің қатарына кірді. Қазақстандағы университеттердің авторлары жариялаған әрбір алтыншы мақала кейіннен жыртқыш деп танылған және Scopus деректер базасынан жойылды. (Macháček, V., & Srholec, M. (2021). Predatory publishing in Scopus: evidence on cross-country differences. Scientometrics, 1-25.).).

2021 жылдың 1 наурызында М.Нарикбаев атындағы КАЗГЮУ Университетінің Жоғары экономика мектебінде «Жыртқыш басылымдар мәселесін қалай шешуге болады?» тақырыбында «Let’s Talk Research» атты онлайн семинар өтті. Доктор Мартин Сролек (Экономикалық зерттеулер және білім беру орталығы директорының орынбасары – Карл университетінің экономикалық институты және Чехия ғылым академиясының экономикалық институты және жоғарыда аталған басылымның авторы), доктор Булат Кеңесов (Физикалық-химиялық зерттеу және талдау әдістер орталығының директоры, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ профессоры) және доктор Икболжон Корабоев (М.С. Нәрікбаев атындағы КАЗГЮУ Университеті, жоғары экономика мектебінің профессоры) жыртқыш басылымдар проблемасының әртүрлі аспектілерін түсіндіріп, мәселені шешудің ең жақсы тәсілдері мен стратегияларын талқылады. Баяндамалар қызықты сұрақ-жауап сессиясына ұласты. Вебинарға әр түрлі қазақстандық және шетелдік университеттерден 100-ден астам қатысушылар қатысты.

Доктор Мартин Сролек жыртқыш басылым құбылысы қазіргі таңда ғылыми ортада ғаламдық мәселе болып отырғанын және жоғары білім беру саясаткерлерін, университеттер мен ғалымдарды біріктіретін жыртқыш баспаларға қарсы келісілген іс-қимыл қажет екенін баса айтты. Ол жыртқыш басылымдармен күресу үшін төрт басты ұсыныс жасады: 1) Зерттеулер тек библиометриямен ғана шектелмей, әртүрлі деңгейде басқарылуы және бағалануы керек. Бағалаушылар публикациялардың мазмұнын мұқият тексеруі керек; 2) Журналдар өзара сараптаманың ашық саясатын жүргізуге тиіс. Баспалар шолу процестерін ашық етуі қажет. 3) Біз авторлардың жарияланған журналдарының редакциялық тәжірибесі туралы хабарын арттыруымыз керек. Thinkchecksubmit.org секілді сайттар авторлар үшін журналдардың мәртебесін басылымның тұтастығына қатысты тексеру үшін пайдалы болуы мүмкін; 4) Scopus (және басқа дәйексөздер базасы) контент таңдау критерийлерін жақсартуы және жыртқыш контентін болдырмау үшін күш-жігерін күшейтуі керек.

Доктор Булат Кеңесов Қазақстандағы жыртқыш басылымдармен күресу туралы айтты. Ол Қазақстанда авторлардың жыртқыш басылымдарының санын азайту бойынша шаралар кешені жүзеге асырылғанын баса айтты. Осы шаралардың нәтижесінде қазақстандық авторлардың Scopus-та индексикациясы тоқтатылған публикациялардың үлесі 2016 жылы 38,4% -дан (1 орын) 2016 жылы 10,9% (5 орын) дейін төмендеді. Алайда, ол жағдай қанағаттанарлықсыз болып отырғандығын және Қазақстан озық елдердің деңгейіне жету үшін жыртқыш басылымдардың үлесін 1% -ға дейін төмендетуді жоспарлауы керек екенін атап өтті. Ол сондай-ақ жыртқыш журналдарды қалай анықтауға болатынын түсіндірді және Қазақстандағы жағдайды одан әрі жақсарту үшін бірнеше ұсыныстар жасады, оған ғалым дәрежелері мен атақтары үшін қажетті басылымдардың сапасын күшейту; әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарға арналған Scopus-тағы рецензияланған журналдарда жариялау талаптарын алып тастау және ғылыми публикациялардың орнына сыртқы сарапшылардың PhD диссертацияларына қатаң рецензиясын енгізу.

Доктор Икболжон Корабоев посткеңестік елдерде жыртқыш басылымдар құбылысы шектен тыс болып жатқанын түсіндірді. Ол әр түрлі деңгейдегі себептердің төрт тобын анықтап, авторлардың неге жыртқыш журналдарда стандартты емес мақалаларды жариялауын түсіндірді. Бұл факторлар саясатқа, институционалдық деңгейге, жеке деңгейге және нарыққа байланысты екенін түсіндірді. Осы факторлардың нәтижесінде зерттеушілер мен шешім қабылдаушылар өнімге – жариялауға көп көңіл бөліп, басылымдардың процедуралық аспектілерін елемейді. Академиялық публикация – бұл басылым болып табылатын түпкілікті нәтиже ғана емес, сонымен қатар рецензиялау, әріптестерінен кері байланыс алу, этика мен академиялық адалдықты сақтау, академиялық қауымдастық пен бүкіл қоғам үшін маңызы бар басылымдар шығару, ғылым саласында ғалымдар арасындағы теориялық пікірталастар сияқты маңызды кезеңдерді қамтитын процесс. Қысқа мерзімде көптеген публикация басып шығару зерттеушілер арасында қысым тудырады. Зерттеу жұмысын жүргізу процесінде осы маңызды қадамдарды елемеу қажет. Жыртқыш баспа мәселесін азайту үшін баспаға процестік бағдарланған тәсілін күшейту қажет. Ол үшін үкіметтер мен университеттер зерттеушілерге көбірек оқу мүмкіндіктері мен қолдау көрсетуі керек.

Доктор Булат Кеңесов осы қаулыға негіз болған Қазақстанның ғылыми-зерттеу жағдайына қатысты бірқатар нақты ұсыныстар жасады:

1) бұдан әрі Scopus мәліметтер базасымен индекстелмейтін журналдардағы мақалалардың есептелмейтіндігі барлық ережелерде көзделуі керек;
2) диссертацияларға, сарапшыларға (KOKSON), ұлттық ғылыми және басқа кеңестерге журналдарда олардың пікірлері бойынша күмәнді мақалаларды ескермеуге мүмкіндік беру;
3) индекстелген журналдардың сапасына күмән туындаған кезде Scopus және Web of Science-ке хабарласыңыз, онда қазақстандық ғалымдардың публикацияларының саны күрт өскен;
4) нормативтік актілерде Scopus мәліметтер базасынан журналдарға қойылатын талаптарды күшейту үшін (SJR> 0,3 талабы көптеген күмәнді журналдарды кесіп тастауға мүмкіндік береді) немесе ғылымның белгілі бір салаларында оны мүлде ескермеу(мысалы, жаратылыстану ғылымдарының дәйексөз индексі кеңейтілді, WoS мәліметтер базасы көп);
5) гранттық қаржыландыру (ГҚ) және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру (БНҚ) конкурстық құжаттамасында ашық қол жетімді басылымдар үшін төлем тікелей баспагерге ғана рұқсат етілуі керек (делдалдарға емес);
6) университеттер мен ғылыми-зерттеу институттарына сыйлықақы төлемей және күмәнді журналдардағы мақалаларды рейтингтерде ескермей, сондай-ақ ғылыми этика қағидаларының сақталуына бақылауды күшейту;
7) ғылыми зерттеулердің сапалық бақылауын қамтамасыз етпейтін жоғарғы оқу орындарында докторантураға мемлекеттік тапсырыс жасамау;
8) KPI мемлекеттік университеттер көрсеткіштері мен ғылыми-зерттеу институттарының басшыларының сапалы көрсеткіштерін енгізу;
9) әлеуметті-гуманитарлық ғылымдар бойынша, мысалы, ҰМҒТСО-да диссертацияны екі рецензенттің тәуелсіз сараптамасынан, оң ұсыныстарын алғаннан кейін халықаралық және мақалалары жоқ журналда диссертацияны қорғауға мүмкіндік беру;
10) күмәнді журналдарды анықтау, олардың тізімдерін жариялау және оның ішідегі публикацияларды есепке алмау бойынша зерттеулер жүргізу;
11) ғалымдар үшін ғылыми журналдарды таңдау, академиялық жазу және зерттеу әдістемесі, сондай-ақ басылым және ғылыми этика бойынша тренингтер өткізу;
12) ғалымдарды басылымдарын жақсы журналдарда жариялауға ынталандыру (әсіресе Q1 WoS немесе өнер-гуманитарлық сілтемелер индексінде);
13) бағдарламалық құжаттарда дұрыс ғылыми метрикалық көрсеткіштерін реттеу.

Біз карантиндік шараларға қарамастан, оқытушылардың жеке және кәсіби дамуларына, сондай-ақ білім беру саласында өзара тәжірибе алмасуларына алаң құру мақсатын жүзеге асыруды жалғастырдық.

Осы жылы КАЗГЮУ қысқы-педагогикалық шеберлік мектебіне еліміздің түкпір-түкпірінен 50-ден астам оқытушылар қатысты. Олар Алматы, Қарағанды, Түркістан, Шымкент, Атырау, Ақтау, Павлодар, Ақтөбе, Петропавл, Көкшетау, Нұр-Сұлтан, Семей, Ош (Қырғызстан) қалаларынан.

Біз Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ,М.В.Ломоносов атындағы ММУ-нің Қазақстан филиалы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ,Халықаралық туризм және қонақжайлылық университеті, Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті, Қырғыз мемлекеттік дене шынықтыру және спорт академиясы, Қарағанды техникалық университеті, Асфендияров атындағы ҚазҰМУ, Қазақ спорт және туризм академиясы, «Тұран-Астана» университеті, EAGI колледжі, Атырау қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі, «Білім-Инновация» лицейі, С.Мәуленов атындағы №37мектеп-лицейі, №13 «ЭКОС» экологиялық мектеп-гимназиясы, «Bolashaq» академиясы, Тараз қаласындағы №40 гимназия КММ, 51 мектеп-гимназиясы, 20 мектеп-гимназиясы, № 6 орта мектеп, 59 мектеп-лицейі, КГУ «SHG 68», №2 Косчинский орта мектебі мұғалімдері мен оқытушыларын қарсы алуға қуаныштымыз.

Қысқы мектептің жұмысы үш бөлімнен (сессиядан) тұрады:

Қазақ және орыс тіліндегі бөлімдер келесі тақырыптарды қамтиды:

➡️- онлайн-оқытуды ұйымдастырудың қыр-сыры;
➡️- интернеттегі мазмұнды құру кезінде қандай білім беру платформалары мен құралдарын қолдану;
➡️- Академиялық адалдық, академиялық жазу туралы білімдерін кеңейтіп, студенттерді плагиат жасамауға үйрету.

Ағылшын тілі оқытушыларына арналған секция–кәсіби құзыреттілікті тереңдетудің және осындай қысқа мерзім ішінде Cambridge TKT-Teaching Knowledge Test халықаралық деңгейде танылған емтиханды тапсыруға дайындалудың бірегей мүмкіндігі.

Семинардың барлық сессияларына қатысып, тапсырмаларын орындаған қатысушыларға 72 академиялық сағат көлемінде сертификат беріледі. Барлық үлестірме материалдар мен презентациялар семинар жұмысының соңында қатысушыларға жіберіледі.

Қысқы мектеп қатысушыларына сәттілік тілейміз!

2020 жылдың нәтижелері бойынша «ҚАЗАҚСТАН ПЕДАГОГТЕРІНІҢ 100 ЖАҢА ЕСІМІ» және «ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖЫЛ МҰҒАЛІМІ-2020» республикалық байқауларына қатысып, университетіміздің ұстазы Зекенова Ажар Жарылкасыновна «Қазақстанның білім беру саласының үздігі» төсбелгісімен, «Қазақстанның еңбек сіңірген педагогі – 2020» І дәрежелі және «Қазақстан педагогтерінің 100 жаңа есімі» І дәрежелі дипломдарымен мараптталды.

«BILIM-ÓRKENIETI» ұлттық-инновациялық ғылыми зерттеуорталығыныңұйымдастыруымен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі мен «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталықтың қолдауымен өткен байқауға Қазақстанның түкпір-түкпірінен шеберұстаздар қатысқан. Байқау жеңімпаздары білім беру саласында нәтижелі еңбек етуші, біліктілігін растайтын сертификаттары мен эсселері, еңбек өтілі бойынша атқарған қызметтері жазылған өмірбаяны, әрі еңбек нәтижелері бойынша анықталды.

Конференция мен марапаттау нәтижелері бойынша жеңімпаздардың ұстаздық етуіндегі әдіс-тәсілдері жазылған эсселер жинағы жарияланып, жеңімпаздар марапатталды.

Ажар Жарылкасыновна, жеңіс құтты болсын!!!

Құрметті білім алушылар!

Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы Ведомствоаралық комиссияның 26 желтоқсандағы №21-5/05-2602 шешіміне, сондай-ақ Бас мемлекеттік санитарлық дәрігердің «Шектеу карантиндік шаралары және оларды кезең-кезеңімен жеңілдету туралы» 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 68 қаулысына және «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 желтоқсандағы № 548 бұйрығына сәйкес 2020/2021 оқу жылының көктемгі семестрінде оқыту келесідей ұйымдастырылады:

1. Бакалавриаттың күндізгі бөлімінің 1-курс студенттері үшін – аралас оқыту форматында (сабақтың байланыс сағаттарының кемінде 70%-ы дәстүрлі форматта аудиторияда білім алушылардың өздерінің қатысуымен өткізіледі, байланыс сағаттарының 30%-ы қашықтықтан онлайн режимінде өткізілуі мүмкін).
Ерекше жағдайларда, егер Сіз науқастансаңыз (COVID-19 белгілері, өкпе пневмониясы немесе басқа вирустық аурулар болса), Сіздің оқу режиміңіз туралы мәселені науқастануыңызды растайтын құжаттарыңызбен бірге өтінішіңіздің ұсынылуымен Жоғары мектеп комитеттері жекелеп шешеді.

2. Күндізгі бөлімнің 2-3-курс студенттері, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып күндізгі бөлімнің 1-3-курс студенттері, қашықтықтан оқытудың онлайн форматында магистратура үшін.

3. Бакалавриаттың бітіруші курстарының студенттері үшін кәсіптік практика білім беру бағдарламасының және ұйымның – практика базасының талаптарына байланысты форматтарда өткізіледі. Тиісті жеке шешімдерді жоғары оқу орындарының декандары мен практика кеңселері өздері қабылдайды.

Университетте санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды қамтамасыз ету үшін жағдай жасалған:

– оқу корпусына кіре берісте байланыссыз термометрия жүргізіледі;
– корпуста антисептикалық санитайзерлер орнатылған;
– желдету/ауаны баптау жүйесінің үздіксіз жұмыс істеуі қамтамасыз етілді;
– бактерицидті шамды қосу, ылғалды жинау, желдету және т. б. арқылы үй-жайларды үнемі зарарсыздандыру жүргізіледі (көрсетілген іс-шараларды орындау үшін сабақтар арасында ыңғайланған және ұзақ үзілістер ұйымдастырылған);
– сабақ кестесі контингентті бытыратып орналастыру басымдығын сақтай отырып жасалды;
– аудиторияларда отыру әлеуметтік қашықтықты сақтай отырып қарастырылған;
– Маска кию режимін сақтау міндетті.

Құрметті күндізгі оқу бөлімінің 1-курс студенттері, Біз Сіздерді 2021 жылдың 25 қаңтарында университетте күтеміз. Сізден университетте болған кезеңде медициналық маска киюді, оның ауысымдылығын қамтамасыз етуді және әлеуметтік қашықтықты сақтауды сұраймыз.

«Қызыл аймақтан» (эпид. жағдай асқынған өңірлерден) келетін студенттер үшін коронавирустық инфекциясына ПТР-тестінің теріс нәтижесі бар анықтаманы сабақ басталардан кемінде 3 күн бұрын ұсынуды ұсынамыз.

Өзіңізді сақтаңыз және деніңіз сау болсын.

Қаржы мамандығы бойынша бакалавриат студенттері CFA бағдарламасына дайындалу арқылы мансаптық жетістікке жетуге қадам жасайды

[Нұр-Сұлтан, 14 қаңтар, 2020 жыл]
М.C.Нәрікбаев атындағы КАЗГЮУ Университеті CFA Institute университет серіктестік бағдарламасына мүше болған университеттерінің бірі болды.
Серіктестік бағдарламасына мүше болу, қаржы бакалавриат бағдарламасының академиялық пәндерінде CFA (CBOK) емтихан тақырыптарының кемінде 70 пайызын қамтитынын және CFA институтының этика және практика кодексіне баса назар аударатынын білдіреді. Бұл бағдарлама студенттерге әлемдегі ең құрметті және танылған инвестициялық сертификатқа айналған Chartered Financial Analyst® мәртебесіне қол жеткізуге мүмкіндік береді.

CFA институтының серіктестік бағдарламасына мүше болу келешек студенттерге, жұмыс берушілерге және нарыққа КАЗГЮУ Университетінің оқу жоспары кәсіби практикамен тығыз байланысты екендігін және студенттерді CFA емтиханына дайындауға өте ыңғайлы екендігін дәлелдейді. Осы бағдарламаға мүше болу арқасында КАЗГЮУ Университеті жыл сайын CFA бағдарламасы бойынша студенттердің шектеулі стипендиясын алуға құқылы.

Қаржы бакалавриат бағдарламасы халықаралық стандарттарға сүйене отырып, жергілікті мазмұнды қамтуға баса назар аударады. Бағдарламаның мақсаты – халықаралық нарық талаптарына сәйкес келетін іскерлік ортаға білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Бағдарламаны 4 жылда тәмамдауға болады. Біздің бағдарлама студенттерді инвестициялық банкинг, қаржылық жоспарлау, корпоративтік қаржы, қаржы нарығындағы институттар және тағы басқа мамандықтар бойынша даярлайды.

Экономика жоғары мектебінің деканы, PhD Сауле Кемелбаева:

“Қаржы бакалавриат бағдарламасын CFA Институты мойындап, серіктестік бағдарламасының мүшесі болғанын біз мақтан тұтамыз және қуаныштымыз. Біз бакалавриат бағдарламасы бойынша CFA Institute университет серіктестік бағдарламасына мүше болған Қазақстандағы алғашқы және жалғыз университетпіз. Қаржы нарықтары мен келіссөз жүргізушілер – бұл Қазақстандағы өте тез дамып келе жатқан және болашағы зор сала; сондықтан біздің бағдарламамыздың болашақ түлектері еңбек нарығында сұранысқа және табысты мансапқа ие болады деп сенеміз .”

CFA институты туралы

CFA институты – бұл кәсіби шеберлікті белгілейтін және CFA мәртебесін қолдайтын инвестиция саласындағы мамандардың әлемдік қауымдастығы. Ұйым инвестиция нарығында этикалық мінез-құлық қағидаттарын белсенді түрде қолдайды және әлемдік қаржы қоғамдастығынын білім көзі болып табылады. Түпкі мақсат: инвесторлардың мүдделері жоғары болатын, нарықтар жақсы жұмыс істейтін және экономика өсетін орта құру. CFA институтының 166 елде 176 000-нан астам мүшесі бар, оның ішінде 164 000 CFA мәртебесін ұстаушылары. Қосымша ақпарат алу үшін www.cfainstitute.org сайтына кіріңіз.

CFA бағдарламасы туралы

CFA бағдарламасы бүкіл әлем бойынша қаржы талдаушылардың, портфолио менеджерлерінің, инвестиция кенесшілердің және басқа да инвестиция мамандарының дағдылары, қабілеттілігі мен адалдығын дамытуға арналған стандартты белгілейді. Бұл инвестиция кәсібіндегі ең қатаң аттестация бағдарламасы болып табылады. CFA оқу бағдарламасы мен емтихандары бүкіл әлемде ағылшын тілінде өткізіледі. Кем дегенде бес кандидаттың біреуі бағдарламаны сәтті аяқтап, инвестиция саласының мамандары үшін «алтын стандарт» болып табылатын CFA мәртебесіне ие болады.

Барлық жаңалықтар

БАҚ

Фотогалерея

ЖАҢАЛЫҚТАРҒА ЖАЗЫЛУ

Іс-шаралар, форумдар, қонақтардың дәрістері, вебинарлар және көптеген басқа да қызықты шаралар

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: